Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 12 september 2010

Onyttig mat.

Igår blev det endel lördagsgodis, idag känner jag mig lite illamående. Tänker att nä aldrig mer onyttig mat. Som om plutten gett mig en käftsmäll inifrån och sagt åt mig att det inte är okej. Faktiskt bra att det inte känns okej, varför stoppa i sig sånt som man inte behöver. Plutten behöver det inte! Pluttens väl o ve kommer först.

Har även funderat lite på när jag ska gå ut officiellt med att vi ska ha en plutt. Ibland vill jag berätta för alla och ibland vill jag knipa käft. svårt o veta, kanske efter ultraljudet den 18 oktober. tror det får bli så :)

Har legat o kramat en kudde i natt, har väl saknat Andreas som varit i Göteborg på sin svensexa. Ska bli kul att få se bilder därifrån sen, om man nu törs ;)

Ska ta det lite lugnt ett tag till sen blir det upp och äta, prova klänning och sen städa.

1 kommentar:

rosemarie sa...

Tack för "inbjudan" ska verkligen bli kul att få följa med på "pluttens" resa:) Kram lycklig Farmor