Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 24 januari 2011

Expert på föräldraförsäkringen.

Magen vecka 32 påväg in i 33.
Idag var vi på en föreläsning på försäkringskassan. Massa magar som stod rakt ut och killar som verkade lite förvirrade ;) Det mesta hade jag redan läst om men var iaf lite ny information, tex kring det där med tio dagar. De dagar pappan får ta när barnet föds. Bra att det var tio arbetsdagar. 





Pratade med mamma nu under kvällen och hon berättade att jag föddes på ynka 9 timmar. Hoppas Sixten oxå kommer fort, tror inte jag och smärta är kompisar. Svimmade ju av smärta när jag var i de tidiga 20 och hade menssmärta. Inte bra..

Just nu håller Sixten på att träna lite, magen rör sig och ser skum ut. Tur att det iaf inte gör ont. Imorgon ska jag träna på att bara vara hemma. Har satt en surdeg som jag ska baka på imorgon. Det blir morgondagens syssla.

Inga kommentarer: