Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 21 januari 2011

mindre mage

Igår när vi la oss för att sova så kändes min mage mycket mindre. Tror Sixten flyttade på sig. Han brukar ju ligga med rumpan till höger ganska högt upp. Men han var snäll och flyttade på sig så jag kunde ligga på min favoritsida ett tag :) Jag undrar verkligen hur han kommer vara och se ut. Hoppas på en riktigt charmerande plutt!

Sista helgen i februari kommer min bror Petter och hans familj på besök. Då får vi säng och babyskydd till Sixten. Ska bli kul att få hit lite släkt på besök. Mamma, pappa och Zoe ska oxå komma. vet inte om de passar på att komma samma helg. De får ta och öka sitt besökande till Stockholm snart. Det ligger iofs på noll nu men när Sixten kommit måste de ju komma och ta hand om honom ibland ;) Mina päron är nog lite väl mycket lantisar ibland och gillar inte att åka till stora staden. Men övning ger färdighet. Jag måste ju lära mig att köra bil igen nu när vi ska köpa bil till sommaren. Isch va läskigt! Men bara o ta tag i det!

1 kommentar:

Mamma sa...

Du vet ju att Sören tycker du ska komma och ta några körlektioner:)