Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 6 augusti 2010

Info-träff

Idag var vi på en gruppträff och fick information om hur vi ska leva nu när Svea huserar i min mage. Jag blir det en tjej ska hon heta Svea :) Efter min farmor. Blir det en kille har vi Sixten som namn. Tillbaka till infoträffen, vi fick se en film där man frklarade att man INTE ska dricka alkohol. Känns väl gaaanska naturligt att inte göra det? Tydligen var det många i Stockholm som fortsatte att dricka trots att de bär på sitt barn. Säger då de... Sthlm är inte bra!

Känner fortfarande inget så jag har lite svårt att ta till mig att jag är gravid. Visst jag har svårt för mat och så vidare men man vill väl ändå på ngt sätt känna i kroppen att man bär på ett blivande barn?

På tisdag ska vi skriva in oss och få träffa vår barnmorska, spännande!

Inga kommentarer: