Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 26 augusti 2010

Nya jobbet.

Idag berättade jag för min nya chef att jag är gravid. Lite nervöst var det allt. Men han lät glad och sa grattis. Ska verkligen kämpa på och visa att jag är fett jäkla bra! Har ju tur att inte känna av graviditeten, då kan man jobba utan att påverkas av den ju. Speciellt viktigt nu i början på ett nytt jobb tycker jag :)

Har pratat med mamma om hur hon haft det som gravid och hon har oxå upplevt det där med att inte gå upp i vikt. Fast jag tror nog jag kommer gå upp i vikt sen. Men just nu visar vågen på 69,5 kg. Känns så himla bra att ligga under 70 kg. För nu är mitt BMI på 26,5 och 25 är den övre gränsen för normalvikt för min längd. Snart där. Känner mig nöjd ändå. Längtar efter att få en mage, hoppas det blir en fin kula. Ska ha randiga kläder och mjuka tyger. Det kommer kännas bra de :D

Nu ska jag fortsätta med min sömnad, bara 30 dagar kvar till bröllopet!

1 kommentar:

mr andy sa...

Å jag kommer sjunga för Kulan. Många glada sånger :)