Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 28 augusti 2010

Vecka 12

Idag var jag iväg och köpte en extra stor sushi. Halva är kvar till lunch imorgon på jobbet. Har faktiskt börjat kunna äta vad jag vill nu, det är inte lika jobbigt med kött längre. Skönt. Har även märkt att min mage sväller på eftermiddagen. Då krävs det mysbrallor på. Längtar till ultraljudet så man får något bevis på att det finns något där inne. Syns ju inget på mig än. Har ju gått ner i vikt istället för upp.

Det är svårt att veta om man ska säga något till vissa personer, tex arbetskollegor som jag ändå bara ska jobba med i 2,5 vecka till. Ska nog berätta för några som jag verkligen gillar men de andra som jag ändå inte känner något för behöver ju inget veta.

Nu ska jag läsa lite om vad som händer i vecka 12.

Inga kommentarer: