Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 26 oktober 2010

Magbild 19+0

Japp där är den lilla magen. Ganska stor tycker jag, för det känns som den bara ploppade fram helt plötsligt. Så om jag fattade Tiin rätt så är jag nu i vecka 20 (19+0).

Imorgon ska jag på min första träff med mammagruppen, spännande. Men varför måste de ha allt så tidigt på morgonen? Kl 08:00 börjar vi o jag som inte börjar jobbet förens kl 11. får nog bli en fika i gallerian innan jobbet :)

Idag så åkte jag in till hötorget och träffade Andreas för lite shopping på hans lunch. Vi kirrade blommor, ljus, en mössa till mig och två nya spel till wii.

Vi har dessutom fått ett usb-minne med en film där alla gäster fick spela in en hälsning, ska bli så skoj att se på den ikväll :)

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Söt gravidmage! :) Den har blivit stor:)
Kram Pernilla

Catharina sa...

Oj, oj här börjar det hända grejor ser jag. Så fin den är din mage med lille Sixten inuti...

Fru Torgé sa...

tack söta ni :)

rosemarie sa...

Oj en sån söt liten mage. Men det är ju klart, en söt mamma kan inte ha nåt annat:)kram

Malin of the Moors sa...

Åh, vilken fin babykula det börjar bli! Myyyys!