Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 14 december 2010

Vecka 27

Tänk att det går så fort, jag tänkte innan graviditeten och i början att det här kommer kännas evighetslångt men icke.  Idag är jag i vecka 27. Känns riktigt bra. Igår hade Sixten en dag fylld med träning ;) Oj så han bökade o stökade. Jag fick sova hela natten och det känns toppen. Idag är jag ledig och tänkte vara hemma och baka.

Det börjar bli tungt på jobbet så varje stund som är ledig känns viktig. Har börjat att byta bort mina tider där jag ska jobba plock, vilket är det absolut tyngsta. Men ofta så gör vi det hela dagarna iaf så helt slipper man ju inte de tunga lyften. Har sökt havandeskapspenning men vet inte hur det blir med det än.

Ska även söka föräldraledigt från jobbet, men svårt att veta från när...

Om jag ska summera min graviditet hit fram så har den varit mycket behaglig, väldigt få krämpor och inte alls så tungt som jag trodde.

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Växer för fullt!:) liten fotbollskille där inne kanske!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

ja då skulle Andreas vara nöjd :)

Pernilla sa...

ja:)

Catharina sa...

Vacker bild Maria!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Tack så mycket Catharina :D