Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 22 december 2010

Vecka 28

En gammal klassiker från mjölkpaketen.
Tänk nu är det egentligen inte så långt kvar. Vecka 28, känns som magen blivit mycket större väldigt fort. Vikten ökar lite, kan även vara all choklad jag stoppat i mig ;)

Den 7 Februari blir troligen sista jobbdagen för mig, sen blir det att vara hemma och vila, pyssla och ta hand om mig inför förlossningen. Känns som den kommer så snabbt. Hinner knnapt förbereda mig ju.

Nu under jul så ska jag kolla igenom bäbiskläder hos mamma o pappa, även min bror petters sambo kommer ha med sig en del som jag ska få :) ja eller Sixten alltså.

Var på NK igår och såg en så himla söt pipmugg, var nära att jag köpte den men höll i mig trots allt. Men snart så ska vi väl köpa något till lillskrutten.

Inga kommentarer: