Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 12 november 2010

Filtar

Åh tänk va gosigt att ha en flanellfilt.  Fleece vill jag inte ha för det är ju plast och det brinner mycket lätt. Hittade denna filt med Tummen på, finns hos Dunderbutiken.se Finns verkligen hur mycket som helst att köpa till Sixten. Kommer nog komma upp en bildlista senare på saker jag vill köpa :)

Andreas vaknade till vid halvsju och så kröp jag ner i sängen o gosade lite, lyckades somna om och när han gick till jobbet var jag ganska borta. Sen vid 9:45 ringde han och då sov jag. Men nu är det snart dax för frukost sen tvätta. Ska väl även rensa ur min garderob. Finns ju massor av kläder jag inte kan ha o de måste vikas ihop för sig och placeras längst ner. Måste ha ordning o reda på kläderna så man inte tar ngt som är förlitet av misstag :)

Inga kommentarer: