Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 3 november 2010

med magen i fokus.

Idag  har magen känts avmen  mest när jag jobbat och blivit lite småstressad. Men antar att det är något positivt. Så man vet sina gränser. Nu sitter jag hemma och väntar på Andreas. Magen känns avslappnad  och "normal" Det är skönt att sluta jobbet kl 15 och då ha tid att vila lite, baka bröd och planera lite middag.

Imorse vaknade jag av att jag hade väldigt hög puls, tror jag drömde något läskigt. Tog en bra stund att få ner den, pulserade i hela magen dessutom.

Pratade med mamma idag och det kanske är hundbäbis på G där ;) Hoppas för deras skull att de hittar någon att ta hand om. Det pratades även om en kattunge. Hoppas! Skulle ju vara så mysigt med en kattunge att gosa med i jul ;)

Åh jag längtar som vanligt efter att få känna Sixten sparka o röra sig lite mer även om det kan bli jobbigt för mig...

Nu blir det laga middag.

Inga kommentarer: