Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 24 november 2010

Vecka 24

Idag var vi till barnmorskan Elin och fick ta om blodgrupperingen samt kolla blodvärde. Blir att börja äta järntabletter. Jag ska prova några i brustablettform. Hoppas de inte pajjar min mage mer än den redan är. Vi fick höra hjärtljud och det är alltid spännande, eftersom han varit så lugn ett tag nu undrade man ju hur läge var. Men 149 slag i minuten visade att han levde o mår bra :) Ville gömma sig när hon försökte hitta hjärtat, precis som på UL :) Var inget fel på mitt blodtryck men måste iaf gå och kolla det var 14:e dag. Vi hoppas att min huvudvärk beror på det lägre järnvärdet. Var 139 när jag skrevs in på mottagningen och nu var det nere på 116. Blir till o äta järnrik mat nu, blodpudding here I come ;)

Inga kommentarer: