Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 27 mars 2011

Listan med datum - uppdaterad

nope ingen bäbis inatt heller..

Dessa gissningar har vi fått in:

  • Rosemarie (blivande farmor) 13 mars [eller 16 mars]
  • Viola Vamp (bloggande böna) 14 mars
  • Ola (bilvande farfar) 19 mars
  • Lotta (bilvande mormor) 19 mars
  • Maria (blivande mamma till Sixten) 19 mars [eller den 14 mars]
  • Maria (barndomskamrat till Sixtens mamma Maria) 19 mars
  • Lennart (blivande morfar) 21 mars
  • Linus (blivande morbror) 22 mars
  • Pernilla (blivande faster) 23 mars
  • Catharina (bloggande västkust-pingla) 23 mars
  • Ulrika (bloggande småbarnsmamma) 23 mars 
  • Jocke (blivande farbror) 24 mars
  • Lisa (bloggande frisör) 24 mars
  • Anna (kusin med malin o vi lekte ihop som små) 24 mars
  • Molly (Bönan Emmas dotter som är ett bäbisorakel) 25 mars
  • Lady Thirty (illustrerad blogg-pingla) 25 mars
  • Liselott (Sixtens mammas morbrors sambo) 25 mars
  • Josefin (babynest kreatör) 26 mars
  • Elin (bloggande 4-barns mamma) 27 mars
  • Malin (Marias barndomsbästis) 27 mars
  • Wilmer (Sixtens kompis) 28 mars
  • Anna (bloggande cupcakesbakerska) 29 mars
  • Andreas (blivande pappa till Sixten) 1 april
  • Magdalena (skönsjungande småbarnsmorsa) 2 april
  • Liam (Sixtens kusin) 7 april
Fyller på listan när det kommer mer gissningar :)

12 kommentarer:

rosemarie sa...

OJ hoppas han har fel men Liam tror på 7 April!!!!!!!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

ja det hoppas jag med, hoppas Andreas oxå har fel..

Anonym sa...

Ingen har ju 28e, då tar jag å wilmer det :) / E

Josefin sa...

Jag gissar på 26 mars:)

Lisa sa...

Tack för din kommentar! Lätt att hormonerna tar över nu och gör en deppig, iaf för mig. Och att anonyma personer bara kan skriva negativa kommentarer är ju fascinerande... Och tragiskt. Men, men, sånt bottnar oftast i avundsjuka och egna problem anser jag.

Hur mår du och magen då?? :) Hoppas verkligen att fullmånen gör sitt i helgen ;)

Lisa sa...

Nej, inget datum. Går jag över en vecka är det koll på spec.MVC på förlossningen. Så jag antar att dom beslutar utifrån vad dom ser på det besöket.. Lycka till imorgon!

Malin of the Moors sa...

Nämen, jag har missat att gissa här! I quizzen skrev jag ju att Sixten skulle bli välgräddad och det tror jag fortfarande. Den 27 Mars gissar jag på.

Puss & Kram från "moster" Malin. <3

Lisa sa...

Ja, nåt fel var det allt på månen igår ;)

Jag och sambon började kolla på black swan i förrgår, men stängde av efter 45min för vi tyckte den va så seg.. Man ska kanske ge den en ny chans?

Ha en fin dag! Hoppas den slutar med värkar för oss båda ;)

Catharina sa...

Den 23 mars närmar sig med stormsteg....:)

Magdalena Rydberg sa...

Om det inte är för sent att gissa, så gissar jag på 2 april!

Lisa sa...

Ja då var det eran tur att nå "datumet" då :) Har ett nytt mantra för att palla med att gå över tiden; Fint folk kommer sent ;)

Ha en skön dag så får vi hoppas att våra bebisar vill träffa oss snart :)

Lady Thirty sa...

jag tror benhårt på den 25:e :)
kramkram