Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 25 mars 2011

Undra...

Undra om man kommer behöva korsett sen? ;) Ska verkligen bli spännande att se hur kroppen blir efter förlossningen. Innan var jag en tjockis. Men först måste det hela ju sätta igång.

Idag känns det lugnt, har ju haft känningar i två dagar och så idag nästan inget. Typiskt!!! Kanske är så att det är den 1 april som gäller. Men först ska helgen passera och så ska vi ju träffa barnmorskan på tisdag. Sen tycker jag att Sixten borde vara nöjd. Komsi komsi ;)

Nu laddar jag för besök av Emmy och Wilmer, vi ska fika våfflor. :D

2 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, vad spännande! 1 april är ett alldeles utmärkt datum att fylla år på, tycker jag... :) Då föddes jag för snart 30 år sedan...
Apropå din virkfråga (ursäkta att det har dröjt) så virkar jag fast rutorna i varandra, det går så mycket lättare än att sy tycker jag, jag är verkligen utomordentligt dålig på att sy.
Jag tycker du verkar vara så lugn och cool med din graviditet. Bra för mig att läsa.
Hoppas ni får en fin helg!

Catharina sa...

Komsi, komsi, ja.... Jäkla unge till att hålla sig kvar i magen & gosa! Får verkligen hoppas att han kommer innan det blir april så du slipper vagga omkring ända tills dess, phu! Ta hand om dig efter förlossningen. Låt allt ta sin tid så ska du se att du nog klarar dig utan korsett. Fast ibland är ju korsetten kanske trevlig att kränga på sig....:)