Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 24 mars 2011

Spännande!

Idag kunde jag se min kommande utbetalning från fk. Hmm måste ringa dem och höra exakt vad de för dagar de betalar för och hur mycket. Blev inte riktigt den summa jag trodde. Det här med föräldrapenning innan barnet är fött verkar klurigt. Om det är korrekt blir det att snåla lite extra. Spännande ;)

Inatt har det varit en natt med ganska mycket förvärkar, sovit dåligt och varit upp o kissat massor av gånger. Borde lägga mig o sova nu fram tills kl 12 när det är tänkt att jag ska börja tvätta. Mmm frukost sen sängen igen är nog dagens melodi.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja, det verkar hända dom flesta så man tycker ju att det borde uppmärksammas. Inte för att det är hela världen för oss heller, men det finns ju dom som inte klarar sig annars. Tycker det är så illa bara, när man själv gjort allt rätt.

Hur har du det med känningarna nu då? Bebis kanske kommer snart! Spännande :)

Lisa sa...

Har haft förvärkar igårkväll, i natt och idag. Känner också som att bebis trycker sig neråt. Men det är inte så regelbundet eller riktigt starka förvärkar så jag hoppas på mer smärta ;) Vill verkligen känna mig stensäker att nåt är på gång, inte bara spekulera :)

Har även haft rejäl värk på ena sidan i natt, som knivhugg i ljumsken, återkommande i perioder. Har aldrig haft det förut så jag vet inte om jag ska räkna det som värkar eller nåt annat. Tycker det är underligt att det bara är på vänster sida.. Är det något du känner igen?