Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 3 februari 2011

6 veckor kvar

Igår var jag till barnmorskan. Som vanligt var allt bra. Det bästa var att mitt järnvärde hade ökat och låg nu på 125. Toppen :D

Hon kände hur Sixten ligger i magen, när jag kom hem sen och senare på kvällen var Sixten skogstokig och rörde runt som bara den. Började även få sammandragningar eller vad det nu är. Känns som menssmärta, inte skoj alls. Sov inte så bra i natt på grund av det. Har tyvärr fortfarande ont. Sixten håller sig lugn iaf.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

nu e det nära:) va fort det har gått!

rosemarie sa...

Ja du ska veta att Andreas har aldrig kunnat gå!!! Han kröp sen sprang han!!!!!! Så jag förstår om det är livat imagen:) Ha nu en riktigt härlig helg Kram kram

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Tackar så mkt, ska försöka ha det riktigt bra. Är lite seg efter magsjukan men börjar komma tillbaka :)

Ojoj jag som hoppades på att Sixten skulle vara ett lugnt barn.. ungefär som jag var :D