Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 24 februari 2011

bulle

Ibland känns det inte som om jag är gravid. Då måste jag känna så magen är kvar. Konstigt.

Idag var jag och kollade blodtrycket och det var 125/70 och det var ok. Fick höra hjärtljuden idag oxå och idag låg hans på 144, även det helt normalt :) Ligger med huvudet neråt och där får han stanna tycker jag.

Har sprungit runt och shoppat lite idag, skönt att vara ute medans solen var framme. Kändes inte som det var så kallt heller, fast mätaren visade iaf -10 grader. En härlig dag!

3 kommentarer:

Katti sa...

Känner oxå så ibland! E jag verkligen gravid på riktigt? :) Lever han? Men sen kickar han och så känner man sej jättegravid igen. :)

Lisa sa...

Tack så mycket!
Det ska bli så skönt att bara få dona på här hemma så allt är klart tills våran lilla bebis behagar komma :)
Ha en fin dag du med!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Katti: kul att du känner av bäbisen redan. jag kände inte av Sixten förens rätt sent men nu så rör han sig rätt mycket. :)