Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 26 februari 2011

Aj sa jag!

Igår så kände jag av min mage, brukar få en brännande smärta högt upp på magen när jag ansträngt mig. De vet inte om det är en muskel som gör ont eller om det är sixten som gnessat mot livmoderväggen. Iaf så var jag igång hela dagen och när kvällen kom och vi fått i oss mat och lite godis så fick jag så ont. Förvärkar plus denna andra smärta, somnade på soffan med benen lutade mot väggen. Mycket skönt! Sov från kl 21 till efter 23 nånting sen la jag mig i sängen och fortsatte sova till 8-9 imorse. En riktigt tröttmössa men smärtan var mindre iaf när jag vaknade. skönt! Men är väldigt spänd över magen idag, börjar väl bli trångt för lilla herr torgé där inne.

Har varit ute och gått idag, totalt ca 80-90 minuter tror jag det blev, så nu är jag trött igen. Typiskt!
Vi har ju mina föräldrar här idag och ska strax ut och äta. Sen kommer jag nog inte orka så mycket mer idag. Ska ta emot min bror och hans familj när de kommer ikväll. Tur att jag hinner vila lite innan dess :)

Kul med besök från Dalarna tycker jag :)

Inga kommentarer: