Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 22 februari 2011

funderingar

Nu när det bara är 27 dagar kvar till BF så finns nästan bara tanken på när förlossningen ska börja. Hur kommer det kännas? Vad är det för smärta jag känner just nu? Har sovit ganska dåligt några nätter. Dels är det svårt att sova om det känns som Sixten blir klämd, han bråkar med mig iaf när jag ligger på sidan. På rygg får jag svårt att andas. Dels så har jag haft som mensvärk, inte så att det håller i sig och sen försvinner utan den känns hela tiden. Ja då är det svårt att sova bra. Just nu känns det bra, inga smärtor eller värk. Har en lugn dag idag. Har dammsugit och lämnat böcker på biblioteket samt handlat mat sen har jag bara läst bloggar och sett på lite TV samt lyssnat på radio. Skönt med lugna dagar. Då mår magen bra dessutom.

Inga kommentarer: