Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 14 februari 2011

väntar o längtar

bild från google.se

Jag har inte varit direkt bäbis-galen innan. De som känner mig vet att jag aldrig längtat efter barn sådär mycket som endel gör. Nu under graviditeten så har jag inte heller haft nån sån längan när man ser andras barn förens nu. Det visas ju lite reklam på tv där nyfödda är med och direkt så börjar jag fantisera om hur Sixten kommer vara o hur mysigt o underbart det ska bli. Att han kommer älska att ligga på Andreas bröst o mysa bland alla tatueringar. Men nu är det inte så långt kvar ca 35 dagar.  Känns väldigt spännande det här!

3 kommentarer:

Kristin sa...

bara du kniper igen tills vi kommer ner med sängen o stolen så du känner att du får ordning på det oxå, antar att du vill fixa klar tinnan han tittar ut?! :)

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Ja absolut, han får stanna inne fram tills i mars nån gång, kanske på din födelsedag vore en bra dag :)

Kristin sa...

har en bekant som skulle få 1 mars men fick i förrgår. :) Alfons kom 38+2